15.09.2007

Tahminen Gelecek Pagerank Değerinizi Öğrenme

Öneren siteler listesine bakarken birşeyler farkettim. Sonra gittim o adrese. Bir de ne göreyim çok güzel bir hizmet saklıymış. Yani şöyle
Biliyorsunuz ki pagerank, google tarafından oluşturmuştur ve kısacası sitelerin 10 üzerinden puanı diyebiliriz. Neticede bir hit söz konusu olduğundan, arama sonuçlarında önceliğinizden tutunda, google örümceklerinizin sitenizi indeksleme günleri dahi etkilemektedir.

Genel bir açıklamadan sonra gelelim örneğimize. Örneğin şimdiki google pagerank değeriniz 0 olsun. Bu ne demektir, muhtemelen siteniz yeni açılmıştır ve google henüz pagerank değeri vermemiştir sitenize. Aynı benim sitemde olduğu gibi.
Şimdiki pagerank değeriniz 0 ve google ise yaklaşık 2 ay sonra bu değerleri güncelleyecek diyelim. Ama tahmini bir pagerank değerinizi her vakit görebilirsiniz. Öncelikle için Google PageRank Prediction sayfasını ziyaret edelim. Altta görünen metin kutusuna site adresimizi yazalım.(örn: www.hell-world.org) Sonrasında “Check!’ düğmesine basalım. Sonraki sayfada hemen kutunun altında, tahmini gelecek pagerank değerinizi göreceksiniz. hell-world.org’un tahmini gelecek pagerank değeri 4 çıktı.

Aynı site üstünde bir de Backlink Checker servisi var. Burada da “your domain” kutusuna sitenizin adresini yazıyorsunuz ve onaylıyorsunuz. Aynen sitenize link veren siteler listeleniyor. İşte sizin pagerank değeriniz bu siteler üstünden geliyor.

pagerank değerlerine sahipler. Görüldüğü üzere alt sayfaların pagerank değeri daha yüksek olabilirmiş.

Tabi google pagerank değerlerini güncellendiğinde bu değerler ne kadar tutar bilemem. Fakat ben %90 diyorum. Çünkü pagerank değerini hesaplamak için gereken veriler yine google kayıtlarından alınıyor.

Hazır bu olayı da öğrenmişken, ben de siteme böyle bir servis yazayım, sitem daha da hit alsın di mi ama

56 yorum:

Adsız dedi ki...

Tsk ediyorum, cok isime yaradi...

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Teşekkürler dostum :)

Adsız dedi ki...

Güzel tskler

hayalet dedi ki...

teşekkürler

pann dedi ki...

Teşekkürler bilgiler için

Sohbet dedi ki...

Teşekkürler.

sgfans dedi ki...

GÜzel bir paylaşım

sohbetim dedi ki...

tskkk

Sohbet dedi ki...

teşekkürler gerçekten yaralı bilgi olmuş

destan dedi ki...

Paylaşım için teşekkurler

shrek 4 izle dedi ki...

hakikaten supermis kardes

ali dedi ki...

teşekkürler

modifiye dedi ki...

teşekkürler

Burhan dedi ki...

teşekkür ediyorum
http://www.haber99.org

ekeskinkaya dedi ki...

ellerine sağlık üstad

kapadokya dedi ki...

teşekkürler bilgiler için

Adsız dedi ki...

hata veriyor sorgularken


www.chaoskoxp.com

Seslisohbet dedi ki...

iyide link hep bilgi veremiyorum diyor:S pr neye baglı yukselir onuda anlatsan daha guzel olacak.tesekkurler

pagerank dedi ki...

gelecek pagerank konusunda çok bilgi sahibi oldum, teşekkürler.

seslias dedi ki...

süper emeginize salık

anarsi dedi ki...

teşekkürler

Air News Times dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler

Mustafa dedi ki...

Teşekkürler istediğim şekilde çıktı gelecek pagerankım:)

ezgili dedi ki...

saol kardes

oriflame_kayıt dedi ki...

bilgilendirme için teşekkürler,işimize yarayabilir.

Webtasarım dedi ki...

Teşekkürler,harika bir site şöyle bir baktımda sadece pr değil Web site tasarım ile uğraşanlara yarayacak daha pek çok servis var sitede.başarılar diliyorum

izmir temizlik dedi ki...

tsk ederım ama benım gayem sıtemin deger gormsi

hasan dedi ki...

paylaşım için teşekürler elinize sağlık

Savaş Oyunları dedi ki...

teşekkürler kanka;)

sohbet dedi ki...

tskler kardes

chat dedi ki...

saolsın

abegol dedi ki...

teşekkürler.

Su Arıtma Cihazı dedi ki...

abi ben tıklıyorum ama olmuyor...

su arıtma cihazları dedi ki...

merhabalar arkadaşlar benim sitemin ismi : aquasuaritma.com
gelecek pageranki vermiyor?

sesliekip dedi ki...

vallahi ben anlamadım bu işten pagemiz bi yukselmedi gitti o kadarda çalışma yaptım

su arıtma dedi ki...

paylaşım için daha ayrıntı gerekmekte, teşekkürler.

su arıtma dedi ki...

tşkler işime yardı pr3 diyor

adem dedi ki...

Thanks Teşekkürler

href="http://www.birtaneyiz.com" title="Chat" target="_self">Chat

Navarin dedi ki...

Teşekkürler iyi bilgilendirme ..

facebook oyun hileleri dedi ki...

teşekkürler

kayseri evden eve nakliyat dedi ki...

eywallah dostum ;)

Adsız dedi ki...

yanlış bilgi veriyor..

su arıtma cihazları dedi ki...

bilgi için teşekkürler..
paylaşımların devamını bekliyorum...

Chat Siteleri dedi ki...

Chat Siteleri Güzel Paylaşım Tesekurler

Kilicaslan dedi ki...

tsk ederim arkadasm

Yusuf dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler

Çay Makinesi dedi ki...

güzel bir paylaşım teşekkür ederim.

oyuncu dedi ki...

Güzel Paylaşım ancak verilen linkte sınırlama var. Sınırsız sorgu yapabileceğimiz Başka makaleniz var mı? varsa bilgi verirseniz seviniriz.

Unknown dedi ki...

Korku Filmi izle
Turkçe dublaj Film izle
Online Film izle
Muhtesem Yuzyil 100. bolum izle
Bir Aşk Hikayesi izle
Fantastik Film izle

https://turkce-dublaj-filmizle.blogspot.com/ dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
hd film izle vk hd full izle
badana mantolama

Sorubak dedi ki...

Tsk ederim sorubak

evden eve nakliyat dedi ki...

Çik tesekkurler degerli bilgiler için

temizlik şirketi izmir dedi ki...

Yıllar önce her sektörü belirleyen önemli bir özellikti.

Temizlik Şirketi dedi ki...

faydalı bir yazı olmuş teşekkür ederim

Atakent Temizlik Şirketi dedi ki...

Harika güzel yazılarınızın devamını bekliyoruz.
7/24 hizmetinizdeyiz Akel Temizlik Şirketi

Turk Telekom'dan Haberler..

hell-world organizations