19.09.2007

1 Haftada 50.000 sayfa indexletin !!

bir haftada sıfır alınmış domain ve 50.000 sayfa indexlettim. çoğu arkadaş index.php yi dahi googlede göremez. bu söylediklerimi yaparsanız kendiniz bile şaşırırsınız. aslında olay basit

1- sitenizdeki tüm linkleri "sitemapbuilder" ile sitemap yapıp. sitemap.html + sitemap.xml + sitemap.gz + sitemap.txt olarak 4 adet yapın.

2- sitemap.xml yi ve sitemap.txt yi google.com/webmaster e tanıtın.

3- robots.txt yi aynen aşağıdaki gibi yapın.

Alıntı:
User-agent: Mediapartners-Google*
Disallow:
User-agent: Googlebot
Disallow:
User-agent: MSNBot
Disallow:
User-agent: Yahoo! Slurp
Disallow:
User-agent: *
Disallow:
4- sitenizin anasayfasına sitemap.html ye ve sitemap.txt ye link verin.

5- "IBP Business" ismindeki arama motorlarına kayıt programı ile 500 e yakın büyük motorlara 5 dk da kayıt edin.

6- ve en önemlisi ise çoğu kişi nofollow vs.. linkliri işe yaramaz der fakat ben buna katılmıyorum. sadece aşırıya kaçmadan pr7 veya pr8 olan bloglara yorum yazarak link alın. nofollow "linki takip etme, güvenmiyorum" demektir ama google bloglardaki linkleri kesinlikle takip ediyor. bloglara ise sitemapin linkini verin yani sitemap.html yi ekleyin ben böyle yaptım ve başka hiçbirşey yapmadım. 1 hafta içersinde tüm linklerim googlede göründü. hitlerim bir anda 10k civarına yükseldi.

ayrıca sitenizi bu hitte tutmak için günde 5 den fazla link eklemeyin. aşırı link eklerseniz sandboxa düşersiniz. umarım yardımcı olmuşumdur.

alıntı kazıntı değildir

edit: bazı arkadaşlar pm atarak program linklerini istedi ekliyorum

sitemap programı:
özelliği: sitemap.txt sitemap.html sitemap.xml sitemap.gz olarak 4 adet harita oluşturur. (çok hızlı sitemap oluşturur)
http://www.sitemapbuilder.net/downlo...pBui lder.zip

arama motoru kayıt programı:
özelliği : 500 e yakın büyük arama motorlarına + 300 e yakında büyük directory lere kayıt yapar. (5dk bile sürmez)
http://www.ibusinesspromoter.com/IBP.exe

3 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler istediğim bir bilgiyi paylaşmışsınız.Aynen uyguluyorum.

Okan dedi ki...

ya IBP business demo olduğundan yada kullanamadığımdan ekleme işini çözemedim.Bu konu ile ilgili bir makale iyi olurdu.sitemap xml ve sitemap.txt bir ay önce tanıttım sonra yeniden hazırladım onaylandı ama 518 url dizine eklenmiş google da.sitemapı dahi olmayan 4 aylık sitede ise 1400 küsür dizine eklenmiş.Eksik bişeyler yapıyorum ama ne.

ovaemlak dedi ki...

Ben Başladım Bile. tşkler

Turk Telekom'dan Haberler..

hell-world organizations